توزیع سبدهای غذایی در لبیک به رزمایش مواسات و همدلی 

توزیع سبدهای غذایی در لبیک به رزمایش مواسات و همدلی 

تاریخ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
رسول سنجری گفت: قبل از آغاز ماه رمضان در راستای طرح مواسات و همدلی بیش از ۵۰ سبد غذایی هر یک به ارزش ۲۵۰ هزار تومان تهیه و در بین نیازمندان روستای دوغ آباد از توابع برجک توزیع شد.

«رسول سنجری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: قبل از آغاز ماه رمضان در راستای طرح مواسات و همدلی بیش از ۵۰ سبد غذایی هر یک به ارزش ۲۵۰ هزار تومان تهیه و در بین نیازمندان روستای دوغ آباد از توابع برجک توزیع شد.

 



مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی علیه السلام اظهار کرد: سبدهای غذایی شامل اقلامی همچون برنج، حبوبات، کنسروجات، نبات، رشته آش، روغن مایع، جوپرک، سویا، ماکارونی بودند و علاوه بر این سبدهای غذایی، پک های بهداشتی نیز توزیع شد.

وی عنوان کرد: همچنین در ماه رمضان تعداد ۵۰ سبد غذایی هر یک به ارزش ۱۵۰ هزار تومان تهیه کرده و به خانوارهای نیازمند سطح شهر تحویل دادیم.

سنجری بیان کرد: به دنبال اعلام وضعیت سفید در رودبار جنوب و بازگشایی مساجد، روزانه فضای مسجد را ضدعفونی می کنیم و نکات پیشگیرانه ای که هر نمازگزار در هنگام ورود به مسجد باید آن را رعایت کند، در نقاط مختلف مسجد نصب کرده ایم.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی علیه افزود: یکی از برنامه های کانون در حال حاضر، برگزاری روزانه جمع خوانی قرآن کریم یک ساعت قبل از اذان مغرب و عشا است که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی اجرا می شود.

وی با اشاره به سایر فعالیت های کانون در ایام کرونایی، بیان کرد: نه تنها کرونا زندگی و معیشت مردم رودبار جنوب را مختل کرد بلکه سیل فرودین سال جاری نیز ضرر و زیان زیادی را به مردم این منطقه وارد کرد.

سنجری عنوان کرد: کانون فرهنگی فرهنگی هنری امام حسن مجتبی علیه السلام برای گره گشایی و کمک به سیل زدگان منطقه، یک شبانه روز در بحث بخت و توزیع نان گرم فعالیت کرد و در این مدت ۷۰۰ قرص نان پخت شده در بین سیل زدگان توزیع شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی علیه السلام خاتمه ابراز کرد: همچنین طی ۳ مرحله ۴۵۰ سبد غذایی هر یک به ارزش بیش از ۱۰۰ هزار تومان تهیه شده و در اختیار آنها قرار داده شد.

پایان پیام/ 586